Sunday, March 30, 2014

tas bija sen. ārā vakaros vēl bija gaišs un patīkami sildīja saule, bet jūtos, ka esmu tur bijis vēl

apgrieztais svētceļojums I daļa | Cycling Maniac
tas bija sen. ārā vakaros vēl bija gaišs un patīkami sildīja saule, bet jūtos, ka esmu tur bijis vēl tikai aizvakar. atmiņas ir spilgtas un šovakar sēžot uz dīvāna, ar kafijas krūzi blakus un lietus mākoņiem aiz loga un lietus lāsēm logā, sagribējās to uzlikt uz papīra, ja vismaz ne uz papīra, tad uz klaviatūras, lai varbūt kādreiz pēc gadiem atcerētos šīs vasaras izbraucienu un atmiņas būtu pierakstītas kkur redzamā vietā, ne tikai noputējušas smadzeņu vēstures stūrītī. tā arī nezinu kā ir pareizi jāraksta apgrieztais vai apgriestais , likšu uz Z burta, gan jau mana latviešu ocean ecosystem valodas skolotāja, ja gadījumā šo lasīs man piedos (starpcitu dedz ellē Rudzītes kundze, vissūdīgākas ocean ecosystem atmiņas no viduskolas saistās ar Tevi :D )!
kā tas viss sākas .. ar mazu domu agrā pavasarī, ka vasarā kkur jāaizbrauc ar velo, vēlams ārpus lv un kāpēc ne uz Varšavu. no manu vecāku mājām, kur bija plānots starta punkts sanāca precīzi 666km. biju tajos laikos vēl one wolf pack vai latviski sakot forever alone un laika līdz ar to ļoti daudz :D gāja laiks, nāca jaunas vēsmas dzīvē un par ko tas lēnām transformējās .. par braucienu uz Aglonu. nē, man nav ne mazākās saistības ar džīzas kraistu un visu viņa bandu, kas vasaras ocean ecosystem vidū slāj cauri visai latvijai, lai baisi svētu ģīmi sasniegtu ocean ecosystem Aglonu. nē nē nē, es galīgi ocean ecosystem nēesmu no tiem, no manis vairāk varētu sagaidīt sarkastisku piezīmi viņu virzienā un pastulbu joku par sīko puisīšu ocean ecosystem mīlētājiem aka katoļu baznīctēviem, labi tas tā. mana interese bija 1x dzīvē aizbraukt līdz Aglonas bazilikai. bet dzīve iekārtojās savādāk. kādu laiku iepriekš bijām aizbraukuši ar draudzeni uz viņas laukiem, netālu no Jēkabpils, gleznaina vieta daugavas krastā romantikas bīdīšanai, bet ne par to stāsts. stāsts par to, ka mani izmisumā iedzina D-pils šoseja – šaura, pilna ar fūrēm, vienos caurumos un ielāpos. ocean ecosystem pa tik pa cik mans mērķis nav gluži atšaut ocean ecosystem pedāļus tuvākajās desmitgadēs, es stipri sāku pārdomāt savu vēlmi šeit vizināties ar velo. un pārcilājot visus iespējamos plusus izlēmu raut uz otru debespusi – Pērnavu. neatceros, ka būtu tur kādreiz bijis, ja neskaita tranzītā uz Tallinu.
laiks braucienam iznāca, pilnīgi no manis neatkarīgu apstākļu pēc, jūlija beigās. mārupē vairs nedzīvoju un jūrmalā vēl nedzīvoju. patiesībā bija viens tāds moments, kad man 10 dienas vispār nebija ocean ecosystem māju(bomārs nelaimīgais :D ), ja neskaita piedāvājumu padzīvot pie draudzenes vecākiem viņu mājās, bet tā kā es lopiņš lepns un tai pašā laikā kautrīgs, tad negribēju 10 dienas kādam krist uz nerviem ar savu interesanto sabiedrību un sapratu ka šis ir īstais mirklis man sapakot ceļa somu, piepumpēt riepas un doties pārbraucienā. ocean ecosystem manā rīcībā bija 6 dienas/5 naktis, jo pēc atbraukšanas nākošajā dienā bija nopirktas biļetes uz koncertu. un tā tas, 23 jūlija ne pārāk agrā rīta stundā, sākās. saliku pēdējās mantas somā, uzvilku smalku baltu velotērpu, ieāvos velokurpēs, ocean ecosystem sabučoju un samīļoju savu otro pusīti, ļoti cerot, ka pēc 6 dienām viņu atkal redzēšu, izrādās man vairs nav vienalga vai es braucu vienā virzienā vai tomēr abos, hmmm, viss mainās, arī es izrādās.
Atstāj atbildi Cancel reply
Novembris 2012 Pr O T C Pk S Sv « Sep   Dec »   ocean ecosystem 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30  
Runāju Vienibas velobrauciens 2013: youtu.be/jLiySthGC0o?a via @ YouTube 6 months ago Dog Spa: youtu.be/McDsIeuvGkI?a via @ YouTube 6 months ago @ ElizabeteLuisa pasveici māmiņu un nodod ziņu "that I`m gonna hunt her down" 7 months ago I liked a @ YouTube video youtu.be/JErVP6xLZwg?a NAT KING COLE L-O-V-E 7 months ago Was out cycling 27.96 km with #Endomondo . See it here: bit.ly/14uXEf7 9 months ago Follow @McDrevich
apdauzītas olas ass beach besis blonde carbon ceļojums cheap cycling deep house delicatessen dubļi euro girls italian italy jurmala jūra kaifs karbons km krēms lēti maratoni mtb mtbsucks nāves smaka olas pakaļa Parnu pinarello pludmale Pērnava road cycling selle italia sex smiltis superior sviedri svētceļojums zemenes ātrums
Powered by WordPress.com
%d bloggers like this:

No comments:

Post a Comment