Monday, August 25, 2014

This evening I


When the innkeeper passenger زمان مسافرخانه و ابر مسافر cloud went Now the last passengers did not over و الان آخرین مسافر هم گذاشت ورفت debt بدهي حسرتت تموم نشد longing? Where are you moon-faced I کجایی ماهروی من Night crashes roses solar شب از بین میره و روزها پژمرده می شوند (شبها و روز ها ميان و ميرن) my eyes ages dollars و چشمانم پر از اشک می شوند Memories I networks خاطرات نزد من می گریند Where are you moon-faced bering sea gold death My Police Stations پاسگاه پلیس ساخته شد has been established? Do handcuffed دستبند به دستهایم bering sea gold death زده شد was shot? Look today at the evening was the ببین امروز هم به سر رسيد Where are you moon-faced My Youth My knees on the collapsed جواني ام زانو زد (پير شدم) capped by the passion path و در راه عشق فرسوده شد a nativity was created naked و نوزادی متولد شد لخت لخت And you .. And you months yüzlüm ... و توماهروی من dried leaves dropped like from the branch مثل برگ خشکی که از شاخه جدا میشه a aah long voice broke did the lips مثل آهی که باصدای bering sea gold death بلند از لبانم جدا شدی Back Month face turned my almost returned ..... هرجا که هستی برگرد ..... بر گرد ماهروی من not be without you ..... بدون تو نمی شود blood dripping blood from my eyes و از چشمانم خون می چکد If the power come, come you اگر مي توني بیا based, because I بيا و بمون چون که من shaky as last breath .. مثل آخرین نفس لرزانم ... Because I چون که من naked لخت مادرزاد (بی چیز) چون که من ... 'Cause I'm without you ...' Cause I ... 'Cause I بی تو هستم چون که من .. چون که من
This evening I'm dead to me no one can hold you I can not hold the stars can not hold a cliff fell like I'm in your eyes your eyes can hold me Down in the magic I grow up I nightmare happens I'll die a poem I write a song I'll say one you'll be the one I would die tonight I would die just for you I even death does not understand tonight I'll bering sea gold death die me, no one can hold even you can not keep the stars can not hold a cliff fell like I'm in your eyes your eyes can hold me Down grow in'm nightmare happens I'll die tonight I would die just because you would die for me, even death does not understand ~~~~~~~~~ امشب می میرم کسی نمی تواند مرا بگیرد - کسی نمی تواند مانع شود- تو نمی توانی مرا بگیری ستاره ها نمی توانند مرا بگیرند همچون پرتگاه از چشمانت می افتم چشمانت پرتگاهی می شود که از آن سقوط می کنم - چشمانت نمی توانند مرا بگیرند امشب می میرم کسی نمی تواند مرا بگیرد در رویاهایت بزرگ می شوم کابوست شده و می میرم یک شعر می نویسم یک ترانه می خوانم یک بار تو می شوم یک بار من می میرم امشب می میرم صرفا به خاطر تو حتی مرگ هم مرا درک نخواد کرد امشب می میرم کسی نمی تواند مرا بگیرد -کسی نمی تواند مانع شود- حتی تو نمی توانی مرا بگیری ستاره ها نمی توانند مرا بگیرند همچون پرتگاه از چشمانت می افتم چشمانت bering sea gold death پرتگاهی می شود که از آن سقوط می کنم -
Love, a heart crying out in love عشق, داره توی یه قلبی گریه میکنه عشق I'm all yours I'm all yours makes your heart ache,, تورو وادار به شکوه و شکایت اون هم با درد و سوزش میکنه hands, avoid not نمیشه از دستش فرار کرد Virane did you leave my love for you ... ویرانم کردی رهایم کردی عشق a crazy lead Misali persecuted me this heart's دل تو در نظر من ظلمت یه گلوله سربی بی هدف رو داره collapsed from the vine did, it's because you're the بعد از پا افتادنم ویرانم کردی مسبب این امر تو هستی should forget now, does not mean anything باید فراموش کنم , این دیگه فکر کردن نداره to love someone who does not understand how hard درک کردن کسی که هیچ چیز در مورد دوست داشتن نمیدونه چقدر سخته Sensizliğe accept a heart can not be happy با وجود قلبی که بی تو بودن رو قبول کرده نمی توونی شاد باشی this intolerable pride with you You can not handle outgoing با این غرور شکست ناپذیرت به جایی نمیرسی get it, who left the کسی که میره و ترک میکنه اون باشه now time to face the truth ... در هر صورت زمان و حقیقت باهم روبرو میشن


No comments:

Post a Comment